نکاتی مهم در خصوص جراحی پلک (بلفاروپلاستی)
نوشته شده توسط : رکسانا

جراحی پلک

جراحی پلک در کرج از عمل های زیبایی/درمانی مهم و کلیدی است که امروزه بسیار بیشتر در میان مردم رواج یافته است. 

جراچی پلک را در جامعه پزشکی به عنوان بلفاروپلاستی میشناسند. بلفاروپلاستی کمک می کند به افرادی که پلک بالای افتاده دارند، پوست اضافه و آویزن آن را حذف کنند. 

شهر کرج یکی از 3 شهر اول ایران در بهره گیری از عمل های زیبایی و بخصوص عمل های کم ریسک به حساب می آید. 

این مطلب علاوه بر معرفی یک مرکز معتبر برای بهره گیری از خدمات جراحی پلک، نکات و راهنمایی هایی داریم برای شما تا بعد از جراحی پلک، بتوانید سریع تر دوره ریکاری آن را طی کنید. 

جراجی بلفاروپلاستی

جراحی بلفاروپلاستیک یا پلک ، راهی برای جوان تر و درخشان بودن چشم است. این جراحی که متداول ترین روش های زیبایی در ایالات متحده است. بلفاروپلاستی بین زنان و مردان برای از بین بردن پوست یا بافت اضافی از ناحیه پلک معمول است. بیماران در OKC برای بهبود ظاهر افتادگی پلک ها و پف کیسه های زیر چشم به دنبال جراحی پلک هستند. عضلات زیرین بیشتر اصلاح و صاف می شوند و از بافت پلک اطراف پشتیبانی می کنند.

این یک عمل جراحی پلاستیک است که برای اکثر بیماران در OKC یک وقفه کوتاه و مستقیم دارد. با این وجود مهم است که درک کنیم زمان بهبودی بلفاروپلاستی ممکن است از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد. عوامل مختلفی می توانند در بهبودی تأثیر بگذارند ، از جمله تحمل درد ، سلامت عمومی ، واکنش طبیعی بهبودی بدن در بدن و تحت عمل جراحی.

علل نقص پلک

پوست ظریف و نازک در اطراف چشم است و بنابراین اغلب در اینجا است که پیری پوست بیشتر دیده می شود. با از بین رفتن قابلیت ارتجاعی ، شروع به کشیدگی می کند و این باعث می شود پوست کشیده روی چشم ها بیفتد. این حالت باعث افتادگی پلک می شود. پلک بالایی ممکن است به اندازه کافی شیب داشته باشد تا میدان دید را محدود کند.

این اثر در پلک پایین کمی متفاوت است. رسوبات کوچکی از چربی در زیر چشم ما وجود دارد که به بالشتک شدن سوراخ چشم کمک می کند. هنگامی که پوست پلک های تحتانی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد ، ممکن است باعث برآمدگی زیر چشم شود و حالت گشاد ایجاد کند.

آمادگی برای جراحی

برای انجام عمل جراحی ، در اینجا برخی از آماده سازی هایی که باید دنبال کنید وجود دارد:

 

از مصرف محصولات دخانیات خودداری کرده یا آنها را متوقف کنید

 

از مصرف الکل خودداری کنید

 

مصرف برخی از داروها و مکمل ها را متوقف کنید. پزشک شما را راهنمایی خواهد کرد

 

عینک آفتابی و عینک تجویز شده به همراه داشته باشید. بدون تماس

 

در شب قبل از جراحی ، دستورالعمل های خاص شستشو یا استحمام جراح خود را دنبال کنید. یک خواب آرام داشته باشید

 

در روز جراحی از آرایش ، لوسیون ، عطر و کرم های صورت استفاده نکنید. برای جواهرات شما نیز همین طور است. با لباسهای راحت و گشاد بیا.

 

افراد واجد شرایط جراحی

جراحی پلک یک عمل سرپایی ساده است. برای افرادی که به طور کلی سالم قلمداد می شوند مناسب است. این عمل می تواند برای زنان و مردان انجام شود و برای افراد از هر زمینه ای مناسب است. برای افراد بالای 35 سال ، اگر ظاهر پلک نشانه هایی از پیری را نشان می دهد ، بلفاروپلاستی معمولاً توصیه می شود. در برخی موارد ، فردی با بیماری پزشکی که روی چشم تأثیر می گذارد ، مانند گلوکوم یا سابقه خانوادگی مشکلات پلک ، واجد شرایط نخواهد بود.

 

 نکات سریع بازیابی

 

همیشه تمام دستورالعمل های جراح خود را پس از عمل دنبال کنید.

 

برای کلیه قرارهای بعد از جراحی با ارائه دهنده خود ملاقات کنید.

 

از الکل ، سیگار کشیدن یا مصرف داروهایی که جراح توصیه نمی کند استفاده کنید ، خودداری کنید.

 

در هفته اول یک مراقب خوب پیدا کنید تا به شما کمک کند. در مورد کودکان خردسال احتمالاً به کمک نیاز خواهید داشت.

 

برای کمک به کبودی یا تورم ، کمپرس سرد بگیرید.

 

در حالی که سرتان به سمت بالا متمایل است بخوابید.

 

با استراحت کافی در طول روز از استرس بیش از حد خودداری کنید.

 

تا زمانی که ارائه دهنده خدمات شما آنها را پاک نکند ، از آنها استفاده نکنید.

 

غذاهایی سبک و سالم بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آماده سازی پلک و بهبود نتایج جراحی خود ، لطفاً امروز با یک جراح پلاستیک واجد شرایط تماس بگیرید. ما هیجان زده هستیم که در اینجا در Oklahoma Otolaryngology Associates، LLC به شما نشان می دهیم جراحی پلک در OKC چه کاری می تواند برای شما انجام دهد. امروز با دفتر ما قرار ملاقات بگذارید تا ظاهر جدید و جوان خود را نشان دهد.

 

آرایش کردن چشم بعد از عمل جراحی پلک

پس از بلفاروپلاستی ، بیماران مشتاق هستند که به شکل نهایی خود ظاهر جدید خود را بگیرند. آنها ماه ها آرزوی چهره ای تازه و زیبا را دیده اند. با این حال ، بعد از عمل ، ما از بیماران می خواهیم فقط قبل از استفاده از آرایش چشم فقط یک هفته صبر کنند.

 

بلفاروپلاستی برای نرم کردن چشم ها ، بلند شدن پلک های افتاده و محو شدن خطوط ناخواسته در اطراف چشم ها طراحی شده است ، اما بعد از انجام این عمل ، برخی از اثرات موقتی در حین بهبودی ایجاد می شود. این روند بهبودی است و کاملا طبیعی است. مانند هر روش جراحی ، کبودی و تورم نیز انتظار می رود. این عوارض جانبی به سرعت محو می شوند اما اغلب بیش از چند روز اول باقی می مانند. هنگامی که آماده بیرون رفتن هستید ، ممکن است از خود بپرسید که آیا می توانید این عوارض جانبی جراحی را با مواد آرایشی پوشش دهید؟ در اینجا مواردی است که باید در مورد آرایش و بهبود جراحی پلک بدانید.

 

چشم های خود را بپوشانید

ما درک می کنیم که شما نمی خواهید دنیا کبودی و تورم شما را بعد از جراحی ببیند ، به خصوص در چند روز اول پس از عمل ، که شدیدترین حالت را دارد. اگر برای انجام کارها یا بیرون رفتن از خانه نیاز به آرایش دارید ، از وسوسه خودداری کنید.

 

در عوض چه کاری باید انجام دهید؟ سایه های مورد علاقه خود را بگیرید و آنها را اغلب بپوشید. عینک آفتابی برای پوشش دادن اثرات بعدی لیفت پلک ایده آل است.

 

اگر قبل از بهبود صحیح برش ها ، به خصوص ریمل ، آرایش کنید ، این می تواند پلک های شما را خال کوبی کند. رنگدانه به برش های جدید نفوذ می کند و به طور دائمی با بافت ها ادغام می شود. بهترین قانون اجتناب از آرایش تا زمان ملاقات با دکتر لیوینگستون است. او به شما آموزش می دهد که با توجه به سرعت بهبودی برش ها ، می توانید آرایش کنید.

 

از کجا شروع کنیم

بیشتر بیماران در طی دو تا سه هفته دوباره به آرایش خود ادامه داده اند. هنگامی که آماده شروع دوباره استفاده از مواد آرایشی هستید ، به دنبال محصولات ملایم باشید. به طور کلی کاربرد و حذف مواد آرایشی پایه آب از ترکیبات پایه روغن آسان تر است.

 

پوست ممکن است بعد از جراحی حساسیت بیشتری داشته باشد ، بنابراین به دنبال مواد آرایشی باشید که برای پوست های حساس ایجاد شده اند. به یاد داشته باشید ، کمی طول می کشد. حداقل مقادیر آرایش می تواند منجر به تغییر شکل چشمگیری در ظاهر شما شود.

 

حل مسیریابی

اگرچه مشاهده خواهید کرد که تورم نسبتاً سریع فروکش می کند ، ممکن است برخی کبودی ها برای چند هفته باقی بمانند ، حتی با بهبودی برش ها. برای مقابله با این تغییر رنگ دور چشم خود ، از کانسیلر مایع رنگی استفاده کنید. رنگ سبز برای قرمزی بعد از جراحی بهترین اثر را دارد و رنگ زرد برای تغییر رنگ بنفش یا آبی ایده آل است.

 

حذف

در صورت آرایش پس از جراحی پلک ، برداشتن غالباً بزرگترین چالش است. هنگام پاک کردن آرایش خود از لمس ملایم استفاده کنید. اگر قبلا از مواد پاک کننده آرایش استفاده نمی کنید ، روی یکی از آنها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید با کمترین تلاش به راحتی لوازم آرایشی خود را پاک کنید.

Preparation for SurgeryFor undergoing surgery, here are some preparations you need to follow:
Avoid or stop the use of tobacco products
Avoid alcohol consumption 
Stop taking some medicines and supplements; your doctor will advise 
Bring sunglasses and prescribed glasses; no contacts
In the night before the surgery, follow your surgeon's special washing or bathing instructions. Get a nice restful sleep.
On the day of surgery, don’t wear makeup, lotion, perfume, and facial creams. Same goes for your jewelry. Come in comfortable, loose clothes.
People Eligible for the SurgeryEyelid surgery is a straightforward outpatient operation. It is suitable for people who are generally considered healthy. The operation can be performed for both men and women and is appropriate for people from all backgrounds. For people above 35 years of age, blepharoplasty is generally recommended if eyelid appearance begins to indicate signs of aging. In some cases, a person with a medical condition affecting the eyes, such as glaucoma, or a family history of eyelid problems will not be eligible.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: